Regisztráció törlésére csak a regisztrált saját kérésére van lehetőség!
Sziasztok!
Ha akku vásárlás előtt állnátok, egy kísérletet tehetünk előbb az öregedő akku élettartamának a meghosszabbítására. Pár éve vettem egy spéci töltőt (C-TEK valamennyi), van egy regeneráló üzemmódja is. A BMW-nek már leáldozóban volt nyáron az akkuja, a szervizben is jelezték, hogy kakukk. De vásárlás helyett előbb tettem egy próbát ezzel a töltővel, és gyönyörűen helyre tette. Sőt még az eggyel korábbi akkut is, ami legalább 5-6 éve szorult már cserére, csak nem lomiztam még ki. Azaz már akkor sem indított rendesen, és még plusz ennyi idő után is gatyába rázta. Tényleg már csak "tegyünk egy próbát" alapon tettem rá a töltőt.
Nem tudom, pontosan milyen elven működik, de valami áramimpulzusokkal deszulfátosítja az akkut, és nem tudom még, mit csinál. Ha csak egy szezonnal többet bír az akku, már megért egy kísérletet. Veszteni való pedig nincs rajta.
Ha érdekes lehet, keressetek! Elhozzátok az akkut egy napra, ráteszem ezt a töltőt, és meglátjuk, regenerálódott-e még valamennyire. Oda csak zálog ellenében adom!!! (1,2 - 110 Ah között használható, azaz autó akkuval kapcsolatban is keressetek nyugodtan.)
De csodát azért ne az akkutöltőtől várjunk!
Dani
Ma délutánra vizsgaidőpontja van a szervizben a nagymotornak is! A motor szervizelve, felkészítve, én pedig várom a híreket. Más kérdés, hogy nulla esély van rá, hogy hétfő előtt el tudjam hozni. De három év után pár nap ide vagy oda..
Egyáltalán nem vagyok elégedetlen és boldogtalan sem, de ha az Úr újra megadja a motorozás örömeit, akkor az egy csodálatos ráadás lesz! Dicsőség Neki, bárhogy is alakítja a jövőt, jövőmet!
Dani
Sziasztok!
Az irodaházban az egyik kolléga szeretné lerövidíteni a városban, autóban töltött időt. Mindenféleképpen nagyrobogóban gondolkodna, 250-400ccm lenne számára barátságos (én azért a minnél nagyobbat javasoltam neki). Inkább fiatalabb, kevesebb kilóméteresre gondol, talán új is szóba jöhet. A Burgmanra azt mondták neki, hogy megbízható, de kicsi a kereke és nehéz.
Valakinek tapasztalat, javaslat?
Köszönöm,
Ez volt az első motorom: Mátra 100 ccm.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1736067206413383&set=pcb.1736069246413179&type=3&theater
2018. január elsejétől számos új, az autósok költségeit és adminisztrációs terheit csökkentő előírás lép hatályba az e-matricás rendszerben. Az ügyintézést jelentősen megkönnyítő egyes rendelkezéseket a már folyamatban lévő ügyekre is alkalmazni kell majd.
Az egyik legfontosabb intézkedés lehetővé teszi, hogy pl. a véletlenül díjköteles útszakaszra tévedő autósok az utazás megkezdése után is megvásárolhassák az e-matricát. Az új előírás szerint a fizetős hálózatra lépéstől számítva 60 perc áll az úthasználók rendelkezésére a jogosultság megváltásához. Az e-matricákat a továbbiakban is érdemes már indulás előtt beszerezni akár személyesen, akár elektronikus úton. A jóhiszemű mulasztók azonban a jövőben mentesülhetnek a pótdíjazás alól, ha a megfelelő jogosultságot a díjköteles útra hajtást követő egy órán belül megveszik.
A korábbi szabályozás szerint a jogosulatlan úthasználatért kiszabott 14 875 forintos alap-pótdíj már 30 nap után 59 500 forintra nőtt. A módosítással e türelmi idő a kétszeresére, 60 napra hosszabbodik. Ha a jármű az arra egyébként irányadó díjkategóriához képest alacsonyabb díjkategóriába tartozó, érvényes jogosultsággal rendelkezik, csak a - 60 napon belüli rendezés esetén - 7500 forintos különbözeti pótdíjat kell kifizetni.
Ha az úthasználónak a jogosulatlan úthasználat és az első felszólítás kézhezvétele között eltelt időben kettőnél több pótdíjfizetési kötelezettsége keletkezett, a pótdíj maximalizálását kérheti két, a járműre irányadó alap-pótdíj vagy különbözeti pótdíj összegére. A kérelem benyújtására a korábbi 15 nappal szemben 75 nap áll az üzemben tartó rendelkezésére. A kérelem egy rendszámra egy naptári évben többször is benyújtható. A rendszer üzemeltetője a jövőben a pótdíjfizetésre kötelezett természetes személy kérelmére részletfizetést engedélyezhet, ha az egy összegű rendezés jelentős anyagi terhet róna a mulasztóra.
2018 a családok éve lesz, ezért a D2 járműkategóriába tartozó személygépkocsira regisztráció után igénybe vehető kedvezmény januártól nemcsak a négy, hanem már a három gyermeket nevelő családok számára is elérhető.
A motorosok a kínálatból eddig hiányzó kedvezményes havi matricát vehetnek járművükre. A már májustól elérhető új termék ára az 1470 forintos heti jogosultsághoz képest mindössze 2500 forint.
A további kedvező változásokról részletes tájékoztatás található a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. honlapján (www.nemzetiutdij.hu).
Köszönöm mindenki ajánlását. Most egy olyan srácot teszek próbára aki esetlegesen majd a blokk felújítást is jól csinálja (egy ajánlás alapján) Ha most nem éri el a kívánt erdeményt, akkor természetesen próbálom a többit. Esetemben az a jó ha suzuki specialista ....
Annak ellenére, hogy idényenként (legalább kezdéskor) be van állítva a karburátorom és a szinkronizálás is, újból visszatérő probléma az elállítódás. Utoljára a rezonanciára fogtam, de most valami más lesz. Már menetrögzítővel, körömlakkal is rögzítettem a beállított csavarok pozícióját, aztán kíváncsi leszek ha megint szétszedjük, mit ért a fixálás. Nem is gondoltam volna, hogy 2000 és 4000 fordulat között ilyen rezonancia léphet fel .... Nem mellesleg nehéz találni olyan szerelőt aki nem csak mondja, hanem jól be is állítja a karbikat.
Új dudli a jelentkezéshez (IDE kattintva is elérhető)!
A foglalást megerősítő 5000 Ft előleg utalással ( a számlaszámunkra) és kp.,-ban is rendezhető. Utalás esetén a megjegyzés rovatba ird " Vezetéstechnika"
Minden jelentkezőnek szükséges: név, rendszám, kivel jön ha külsős, előleg megfizetése. Az előleg a tréning alkalmával beszámításra kerül, a kezdés előtt egy héttel való lemondás esetén már nem tudjuk visszatéríteni, hiszen a képzés foglalása megtörtént.
A teljes részvételi díj a létszámtól függően 10-15.000 Ft.
Bármilyen változás esetén a jelentkezőket közvetlenül értesítjük (ezért is kell az elérhetőség)!
Részvétel részleteiverl kapcsolatban Jéhut mint szervezőt keresd.
Kedves Tesók!
A vez.tech. tréning időpontja április30. vasárnap lesz.29-30 egy kétnapos tréning. Legutóbb is ilynen voltunk, az első napon. Most a második napra tudunk bejutni, így tovább fejlődhetünk. Lesz vészfékezés és egyéb fontos gyakorlatok. Jelentkezési dudli hamarosan.
ÜDV
Jéhu
Kedves Mindenki!
A januári taggyűlésen megerősítést nyert hogy az idei szezont is BEMOTOROZÁS-sal kezdjük! Készült dudli a dátum kiválasztására!! Figyelj a jelentkezési határidőre!! 2017 02 15.! Sietnünk kell hogy lefoglaljuk a pályát.
Ha ismerőseidnek is szertnég ajánlani, ne felejtsd el odaírni, hihez tartozóan jelentkezik és telefonos elérhetőséget kérj tőle, másként nem tudjuk értesíteni a részletekről !
ÜDV
Jéhu
Köszönöm a tájékoztatást arról a típusról. Nem azért gyenge mert nagyok az igényeim, ha nem ha erősebb gépekkel megyek túrázni nem vagyunk kompatibilisek. Én általában utast is viszek, vagy fel vagyok málházva. Erre gondolva minimum kell a 100 lóerő és a hat sebesség. Még csak tervezgetek, de ameddig nem tudom mennyit fizet a biztosító, hiába tetszik akár melyik gép, nem vagyok potenciális vevő. Reménységem szerint tavaszra meg lesz a másik motor!
Nekem ZR7 S modellem van. Nem egy erogep, de a hetkoznapokra boven eleg. Mikor parhuzamosan hajtottam az FJR-el utaltam. Se nyomateka, se ereje nem volt. Miutan mar nem motoroztam a nagy vassal ismet nagyon szerettem. Kicsit koltseges a szervizelese es az otsebesseges valto miatt tobbet porog a motor. Sokan ezt kisebb hatso lanckerekkel orvosoljak, de ennek ugye megvannak a hatranyai.
A nagy teso ZRX 1200 sokkal jobb valsztas lenne!
Nekem is az a gondom hogy szerintem is "gyenge" öt sebeséggel és teljesen "meztelen". Mire mindent rászerelek -ha kapok egyáltalán rávaló plexit és dobozokat tartóval- az több száz ezerbe benne van! Köszi a válaszokat, Meggyőztetek, még várok, úgy sem tudok a kezemmel egyenlőre kuplungolni.....
Ennyiért a Red Baron hirdet egyet, és a mérete, teljesítménye alapján nekem kicsinek tűnik, én a helyedben nagyobbat vennék, dobozosat, plexiset, kardánosat... Persze nagyon fontos, hogy működjön a kémia is, annakidején nálam a Dragstar volt a másik befutó, de nem éreztem bizsergést amikor megláttam. Nem is bántam meg, hogy Shadow-t vettem. A lényeg, hogy ebben nem lehet pusztán a tények alapján dönteni, ha beleszeretsz egy motorba, akkor még akkor is az lesz a jó megoldás ha más mást választana.
Kedves Tesók! Tanácsot szeretnék kérni Tőletek. Van egy lehetősék hogy motorhoz jussak belátható időn belül. Ez lehet imameghallgatás is, de nem akarok fejest ugrani a dologba.
Egy Kawaszaki ZR 7 -ről lenne szó. Teljesen újszerű állapotban van -ismerőstől- 11.000km futott csak hogy 2003-as évjáratú és talán még annyi paci sincs benne mint a GSX-ben volt. Nincs rajta plexi és doboz és konzól sem. Így 850.000 Ft lenne az irány ár.... Véleményeket várom. Két héten belül kellene választ adnom.