Regisztráció törlésére csak a regisztrált saját kérésére van lehetőség!
Na szóval, ikrek születtek. Elöl legalábbis. Hátul maradt a nagy tesó egyedül.
Még bejáratós, és még ismerkedőben vagyunk, túrázni nem biztos, hogy ez a tutti motor. Városban viszont döbbenetesen bevált már az első párszáz km-en is. Nagy nagy hálával az új gépért (szigorúan véve alig használt), és ezen belül külön a rendkívül kedvező lehetőségért is! (Idei július végi első forgalomba helyezés, 350 km, az új ár 70 %-áért.)
Jappp, továbbra is Piaggio, mp3, 500 ccm.
Majd egyeztetjük a követési és parkolási távolságokat. : )))
Előző hozzászólásom alapján eladóvá vált korábbi motorom. Örülnék, ha valaki ismerős venné meg, mert nagyon egyben van, jó kis gép, sok extrával:
friss műszaki vizsga, olajcsere, új olajszűrő és akksi, új első féktárcsa, új fékbetétek új hátsó teleszkópok, felújított önindító, és első teleszkópok, felújított első fék
Extrák: fordulatszám mérő, óra (pontos idő), háromállapotú (piros, sárga, zöld LED) akkutöltés jelző, tompított fény visszajelző, plusz 2 db LED nappali fény elöl, plusz LED hátsó lámpa + féklámpa, vezérműtengely extra csapágy beépítve, sok visszajelző, helyzetező izzó LED-re cserélve, hátsó doboz
Rengeteg pótalkatrész: 1 éves, alig használt, hátsó teleszkóp pár, 15 fogú (gyári) első lánckerék, olajszintmérő, tartalék km óra ház, tartalék fényszóróház, tartalék gyújtáskapcsoló, tartalék index relé
Az irányár: 250.000 Ft Tel: 06-309-228-481 (James)
A múlt héten az előző motoromhoz képest egy kétszer akkora gépre nyergeltem át. Szóval megduplázódott a teljesítmény is, meg a hengerűrtartalom is. Annakidején Albánia úgy duplázta meg a légierejét, hogy vettek egy vadászgépet a meglévő másik mellé… Nos, én Yamaha SR125-ről nyergeltem át egy Honda CBF 250-re. Majdnem ugyanaz. Persze a célnak tökéletesen megfelel, munkába, meg csavarogni járok vele a dugókkal telített M0-Haraszti-Csepel-Lakihegy-Bp szakaszokon.
James
Igen, ilyen töltőt én is készítettem fénykoromban. A 80-as években ennek komoly szakirodalma keletkezett. Az elején impulzus módban (hogy ne melegedjen túl) deszulfátosít, majd ha kicsit feléledt az akku, 80%-ig jó nagy árammal tölt, mert akkor lehet, Utána áramgenerátoros módban abszorbeál, majd csepptöltésre áll. Ha teljesen feltöltötte, akkor pedig hosszútávon figyeli, és impulzus töltéssel pótolja az önkisülést - így gyíkorlatilag akármeddig rajta tartható.
Jó dolog. Ha azonban az alján annyi salak összegyűlt, hogy cellazárlatos lesz, nem lehet vele mit kezdeni, nincs az az elektronika, amely képes lenne feltámasztani.